Головна | Реєстрація | Вхід | RSSВівторок, 23.04.2024, 19:46

Мій сайт

Меню сайту
Категорії розділу
Мої статті [2]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Каталог статей

Головна » Статті » Мої статті

Адаптація першокласників до навчально-виховного процесу
Адаптація першокласників до навчально – виховного процесу
Період адаптації розпочинається 1 вересня і триває в кожної дитини по-різному (від трьох тижнів до трьох місяців).

Тривалість адаптаційного періоду залежить від таких факторів:

  • вік дитини;
  • стан здоров’я та розумовий розвиток дитини;
  • індивідуальні особливості дитини (поведінка значною мірою залежить від типу нервової системи);
  • рівень натренованості адаптаційних механізмів (перебування в дитячому садку, різні умови життя);
  • досвід спілкування з дорослими та однолітками (позитивне ставлення до вимог дорослих, адекватне спілкування з іншими дітьми).

Залежно від зазначених факторів адаптація дитини до шкільних умов проходить по-різному ( групи дітей із « легкою адаптацією», адаптацією «середньої важкості», з «важкою адаптацією»).

Шкільна дезадаптація –утворення неадекватних механізмів пристосування дитини до школи у формі порушень навчання та поведінки, конфліктних відносин, психогенних захворювань і реакцій, підвищеного рівня тривожності, викривлень в особистісному розвитку.
  Типи шкільної дезадаптації
Дезадаптація, що виникає Дезадаптація – як невміння Дезадаптація – як 
на фоні особливостей дітей довільно регулювати невміння дітей
навчального процесу свою поведінку, увагу, увійти в темп
молодших школярів. адекватно сприймати вимоги. шкільного життя.
Причина: індивідуальні Причина: інфантилізм виховання, Причина: особливості
особливості інтелектуаль - гіперопіка, несприятливі фактори, сімейного виховання. ного розвитку, педагогічна що зруйнували позитивну мотивацію
занедбаність. (шкільні міжособистісні відносини,
  неадекватне оцінювання).

Наслідки : погана успішність і поведінка, які можуть бути на фоні досить високого рівня пізнавальної активності, неорганізованість, роззосередженість уваги, залежність від дорослого, порушення спілкування.

Категорія: Мої статті | Додав: Hypriyanova (23.08.2010)
Переглядів: 672 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 1
1 Nadezhda  
0
Вопросы, рассмотренные в этой статье, всегда были и остаются актуальными. Надеюсь в дальнейшем прочитать материал, как решить проблему школьной дезадаптации ребенка.

Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний хостинг uCoz